diumenge, 15 de juliol del 2012

Cursa Olla de Núria

Distància: 21.500 m.
Desnivell positiu: 1.950 m.
Temps: 3h 27m 38s.
Ritme: 9m 39s.
Posició: 122 de 506.

Ha set una gran experiència córrer aquesta Olla de Núria. El format de la cursa fa que et fixis objectius parcials molt clars. Primer de tot superar els 1000 m de desnivell positiu que separen Núria del Puigmal. Increïble la corrua de corredors que resseguíem tot el camí muntanya amunt!

Forta cridòria al cim on ens esperava una munió de gent entre ells alguns familiars, amics i coneguts! Allà hi girava un fort vent i començàvem així la segona part de la cursa que consisteix en superar els 14 pics seguits que formen l'Olla. Es fa difícil sentir-te còmode i agafar un ritme constant en aquest terreny tècnic i rocós, de pujades i baixades contínues, però amb paciència els km i paisatges van avançant.

Fins que per fi arribem al Puig de Font Negre! On ja només falten 4 km, fins a Núria, de forta baixada i de lluita contra el cronòmetre per baixar de les 3h i 30m!

Ruta a Wikiloc

1. Molt bé Albert!! enhorabona! va ser un dia molt gran en tots els sentits!

2. Me n'alegro!! Sou unes hooligans de primera animant!! Gràcies!!

3. Felicitats!!! Un altre repte superat...