diumenge, 13 d’octubre del 2013

Cursa 10 km Roda de Ter

Distància: 10.000 m.
Temps: 36m 59s.
Ritme: 3m 42s.
Posició: 5 de 136.


Després de gairebé 2 anys sense fer cap cursa de 10 km d'asfalt em venia de gust tornar-ne a fer una. 10 km és una distància que et permet portar un ritme alt tota l'estona i en aquesta ocasió els primers 5 km (pel centre de Roda i per les Cases Noves) em surten molt ràpids, intentant controlar i reservar una mica en alguns punts i guanyant velocitat als llocs on es pot córrer més còmodament.

Al km 5 la cursa es divideix en dos: per una banda els que fan la Mitja continuen direcció a Vic, i els dels 10 km cap a Manlleu. En aquest punt tinc un noi a uns 200 metres i li vaig retallant distància progressivament. Veig clar que el puc atrapar i al cap de poca estona ho aconsegueixo. El deixo enrere, vaig 5è i ja no em mouré d'aquesta posició en el que queda de cursa. Arribem a Manlleu fem una petita volta a les piscines i tornem a encarar direcció a Roda per allà on havíem vingut. Ja només queden uns 3 km. Toca saber patir, em repeteixo per dins que és aquí on es guanya o es perd temps i m'esforço a guanyar-ne.

Passen alguns minuts i Roda ja és a tocar. Faig un últim revolt i veig el marcador de la línia d'arribada al final de la recta que marca 36:40, 36:41, 36:42... esprinto tant com puc per intentar acabar amb menys de 37 minuts, em vindrà molt just! 36:58, 36:59... i travesso la línia d'arribada!

Ruta a Wikiloc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada