diumenge, 16 de febrer del 2014

La Hivernal de Campdevànol (Cursa Popular)

Distància: 12.000 m.
Desnivell positiu: 517 m.
Temps: 1h 14m 21s.
Ritme: 6m 12s.
Posició: 16 de 107.


(Sona el despertador, aixeco la persiana i contemplo el dia plujós que fa. Somric pensant en els companys que fan la marató, gaudiran de valent!)

Comença la cursa, els primers 3 km són ràpids i de bon córrer, de seguida ve una pujada més forta i veig que em costa tirar amunt, no aconsegueixo ficar-me dins la cursa, cada vegada hi ha més fang (per quests camins hi han passat més de 500 persones de la Marató i la Mitja Marató una estona abans), vaig amb molta por de no caure i fer-me mal al braç que em vaig dislocar fa unes setmanes i pel qual encara estic fent rehabilitació, em va avançant gent, quina desesperació.

Em carrego de paciència i vaig tirant. Per sort de seguida arribem al km 6, passem pel costat d'un penya-segat que entre la boira ens deixa veure un paisatge preciós. M'animo i mica en mica vaig agafant confiança i perdent la por, puc córrer més ràpid i continuadament, fins i tot en trams de fang, i començo a avançar gent que m'havia passat al principi. Bé!

Faig els 3 últims km de baixada passant-m'ho realment bé! Em surten amb 4:10, 4:36 i 3:20 i entro a meta esprintant! Ha sigut una cursa rara, no m'ha acabat de sortir com esperava, però l'he acabat gaudint que és l'important! Seguim!

PS: Fer una calçotada el dia abans d'una cursa no sé si és massa bona idea però la del Casal Popular Boira Baixa no ens la podíem perdre!

Ruta a Wikiloc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada