diumenge, 9 d’octubre del 2011

Mitja Marató de Roda de Ter

Distància: 21.097 m.
Temps: 1h 26m 48s.
Ritme: 4m 07s.
Posició: 38 de 391.


Comença la cursa. Sortim ràpidament i avancem a molta gent en poca estona anant per sota dels 4 minuts el km i fent el km 5 en 3m 38s (jajaja, que inconscients!). Naturalment això es paga a la llarga, però en aquell moment anàvem còmodes.

Sortim de Roda i enfilem camí en direcció a Vic. Els propers km el ritme és una mica més lent però passo pel km 10 en 40 minuts justos i ja començant a patir (Ja té nassos que faci marca en 10 km, en una mitja!).

M'adono que cal regular una mica el ritme ja que encara queda molta cursa. En aquell punt m'atrapa un grup de 8 o 10 persones que anaven en bloc i a ritme molt constant, penso que és una bona oportunitat ja que si m'hi puc enganxar estic salvat. Vaig amb ells un parell de km, però quedo despenjat, vaig molta estona sol i vaig perdent molts segons.

Finalment algú m'atrapa i m'hi torno a enganxar per millorar el ritme. La recta de Vic a Manlleu es fa força dura ja que les pujades són pronunciades i l'esforç es fa notar. Finalment però aconseguim arribar a Manlleu, i ja només queden 4 km.

El fet d'arribar a Manlleu produeix l'agradable pensament de dir "això ja està, ja sóc a casa!" i també és el moment de trobar varies cares conegudes. Però això encara no ha acabat, queda un últim esforç per arribar de nou a Roda i creuar, ara sí, la línia de meta!

1h 26m 48s! I conscient que en properes curses cal ser més regular i dosificar més les forces! L'any passat a Roda vaig fer la meva primera Mitja i avui ja en són 4!

Ruta a Wikiloc

6 comentaris:

  1. En quatre dies em fotaràs la marca

    Salut

    ResponElimina
  2. Gràcies Josep-maria!! Igualment també!!

    Tiet, això ho veig molt complicat eh!! jeje

    ResponElimina
  3. llegint-te ara, entenc que potser vares patir una mica en algun punt però... veient-te agafar la corba de la rotonda dels gegants a bon ritme, amb pas ferm (però lleuger i harmònic) i expressió tranquil·la, semblava que haguessis de córrer fins a la porta catalana i no pas fins a roda! :)
    endavant albert!!! -sat.

    ResponElimina
  4. Felicitats Albert!! Un temps brutal... Ja m'has destrossat la marca jajaja

    ResponElimina