diumenge, 12 d’octubre del 2014

Mitja del Trail del Bisaura

Distància: 20.140 m.
Desnivell positiu: 963 m.
He abandonat al km 2!


Havia preparat força bé aquesta cursa les darreres setmanes, em coneixia bé el recorregut i l'encarava amb moltes ganes. Hem fet els 2 primers km a bon ritme i quan estava baixant cap a Montesquiu per un corriol m'he agafat a una branca, ja que hi havia força fang degut a les pluges dels darrers dies, i una relliscada tonta i no gaire espectacular m'ha fet una estrebada que m'ha dislocat l'espatlla. La meva cursa ha acabat aquí: acabar d'arribar caminant fins a Montesquiu, cap a l'ambulància i cap a Vic a posar-ho a lloc. Moltes gràcies als companys, a la gent de l'organtizació i a les voluntàries i voluntaris de la cursa pel bon tracte rebut! D'aquí a poques setmanes a tornar a donar batalla!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada